Osobna podrška kroz spajanje na računalo korisnika

Follow

Ukoliko djelatnik korisničke podrške procjeni da bi upit ili zahtjev bio brže i jednostavnije riješen kroz spajanje na Vaše računalo, ponudit će vam osobnu podršku. U postupku osobne podrške djelatnik CPP-a se spaja na Vaše računalo, stoga je bitno da znate sljedeće informacije:

  1. Korisniku je vidljivo sve što djelatnik podrške radi, čime je osigurana maksimalna transparentnost osobne podrške.
  2. Aplikacija za uspostavljanje veze s djelatnikom podrške se ne instalira na računalo, već se jednokratno pokreće.
  3. Djelatnik podrške dobiva jednokratan pristup računalu korisnika, čime se sprečava kasniji pristup računalu korisnika bez njegova znanja.

Kako biste omogućili djelatnicima korisničke podrške spajanje na svoje računalo potrebno je učiniti sljedeće:

  1. Na početnoj stranici korisničke podrške unijeti jednokratnu šifru koju ste dobili od djelatnika korisničke podrške CPP-a
  2. Preuzeti i pokrenuti aplikaciju
  3. Nakon završetka podrške, obrisati preuzetu datoteku aplikacije s računala

1. Unesite jednokratnu šifru koju ste dobili od djelatnika korisničke podrške

U trenutku kada se javi potreba za osobnom podrškom, djelatnik podrške CPP-a će Vam dati jednokratnu šifru za spajanje na Vaše računalo. Šifrom se uspostavlja veza između Vašeg računala i računala djelatnik. To je sigurna veza kojoj ne mogu pristupati druge osobe.

Šifru je potrebno unijeti u polje za unos šifre (1) na početnoj stranici korisničke podrške. Nakon unosa šifre pritisnite gumb "Pokreni" (2)

 

2. Preuzmite i pokrenite aplikaciju 

Otvara se prozor za preuzimanje aplikacije za osobnu podršku. Aplikaciju je potrebno preuzeti na radnu površinu računala i pokrenuti (3).

Prilikom pokretanja aplikacije operacijski sustav od Vas može tražiti dozvolu za pokretanje aplikacije na računalu. Moguće je da se otvore jedan ili više prozora u kojima je potrebno pritisnuti afirmacijski gumb (4) (Run, Allow, Install, Ok) za nastavak instalacije

Za vrijeme osobne podrške moguće je komunicirati s djelatnikom podrške putem razgovora u živo (chat). Dodatno možete zatražiti od djelatnika podrške da uključi svoj i Vaš mikrofon.

 

3. Obrišite preuzetu datoteku aplikacije s računala

Nakon primljene podrške djelatnik podrške će zatvoriti aplikaciju.

Aplikacija koju ste preuzeli i pokrenuli se neće trajno instalirati na Vaše računalo, ali je poželjno nakon podrške obrisati preuzetu datoteku, jer se ona koristi za jednokratno spajanje. Svakim novim spajanjem potrebno je preuzeti novu datoteku. Brisanjem datoteke nakon podrške sprečava se gomilanje i nepreglednost tih datoteka.

Imate li još pitanja? Predaj zahtjev

Komentari

Powered by Zendesk