Jedna od najznačajnijih stvari u poslovnom procesu su nam izvještaji.
Oni su nam osnova za planiranje budućnosti poslovanja.
Unutar CPP-a imamo modul izvještaji koji možemo odabrati u izborniku.
CPP na dnevnoj bazi automatski osviježava dokumente.
Podaci su po datumu knjiženja pri čemu se uzima datum knjiženja iz temeljnice za proknjižene dokumente, a za dokumente koji još nisu proknjiženi uzima se upisani datum knjiženja u dokumentu.
Otvaranjem modula izvještaja pojavljuje nam se osnovni ekran sa svoje tri kartice:
- Prodaja
- Troškovi
- Dobit
Izvještaji prodaje
Za više informacija o prodanim proizvodima u nekome vremenskom razdoblju koristimo izvještaje prodaje.
Kartica izvještaji prodaje nam služi za generiranje podataka o prodaji proizvoda.
Kako bi generirali izvještaj prodaje unutar CPP-a koristimo pomoć varijabli za prilagodbu prikaza podataka na način da odaberemo željene kolone koje su nam potrebne za izvještaj.
Izvještaje možemo kreirati u vremenskom rasponu koji nam odgovara.
Slijedeći skup filtera koji možemo primijeniti se odnosi na podatke o samim artiklima poput načina plaćanja i sl. koje prikazujemo sukladno željenim kriterijima.
Dohvaćene podatke možemo filtrirati i putem pametne pretrage prema:
- Početnom i završnom datumu
- Mjestu troška
- Usluzi
- Grupi usluga
- Projektu
- Kupcu
- Organizacijskoj jedinici
Izvještaji troškova
Za kvalitetno planiranje financranja važno nam je praćenje kretanja troškova u vremenskom periodu.
Kako bi kreirali izvještaje o troškovima koristimo karticu Troškovi.
Kao i u slučaju izvještaja prodaje i ovdje imamo kreiranje izvještaja sukladno nekome vremenskom periodu i odabranim dodatnim kriterijima.
Za jednom odabrane izvještaje možemo kreirati izvoz iz aplikacije ili možemo spremiti odabrane kriterije ukoliko očekujemo da ćemo imati potrebu u budućnosti dohvaćati jednaki ili sličan skup podataka.
Dohvaćene podatke možemo filtrirati i putem pametne pretrage prema:
- Početnom i završnom datumu
- Mjestu troška
- Kategoriji
- Nadkategoriji
- Vrsti troška
- Trošku
- Organizacijskoj jedinici
Izvještaji dobiti
Za praćenje profitabilnosti poslovanja dakako najzanimljiviji od izvještaja su nam izvještaji o dobiti.
Kako bi kreirali izvještaj marže odabiremo karticu Dobit.
I u ovome slučaju imamo kreiranje izvještaja sukladno nekome vremenskom periodu i odabranim dodatnim kriterijima.
Dohvaćene podatke možemo filtrirati i putem pametne pretrage prema:
- Početnom i završnom datumu
- Mjestu troška/prihoda
- Kategoriji
- Nadkategoriji
- Vrsti troška/prihoda
- Trošku/prihodu
- Organizacijskoj jedinici
Izvoz i spremanje izvještaja
Za jednom odabrane izvještaje možemo kreirati izvoz iz aplikacije ili možemo spremiti odabrane kriterije ukoliko očekujemo da ćemo imati potrebu u budućnosti dohvaćati jednaki ili sličan skup podataka.