CPP Vam daje jednostavan i brz uvid u sve neizvršene platne naloge te arhivu izvršenih platnih naloga bez odlaska u internet bankarstvo. Također Vam je dostupna i informacija o trenutno raspoloživom stanju na računu.
Kako biste otvorili pregled platnih naloga u aplikaciji "Banka" odaberite "Nalozi".
U pregledu platnih naloga vidljivi su sljedeći podaci o svakom nalogu:
- Naziv partnera
- Broj računa
- Opis
- Datum (kada će biti izvršena transakcija)
- Dospijeće (do kada obaveza treba biti podmirena)
- Iznos
- Šifra namjene
- Žiro račun tvrtke
- Poziv na broj
- Poziv na broj zaduženja
Naloge možemo filtrirati prema bankovnom računu, kategoriji i statusima obrade i preuzimanja putem predefiniranih filtera.
Odabirom plusa u donjem desnom kutu ekrana pokreće se izrada novog platnog naloga
Označavanje naloga
- Crvenom bojom i uskličnikom označeni neispravni nalozi
- Narančastom bojom označeni nalozi koji nisu autorizirani, a prošao im je datum dospijeća
- Crnom bojom označeni ispravni platni nalozi koji čekaju na autorizaciju
- Plavom bojom su označeni preuzeti neobrađeni nalozi
Pretraživanje naloga
- Od datuma
- Do datuma
- Valuti
- Nazivu partnera
- Opisu
Kako izmijeniti nalog pročitajte u članku Izrada i izmjena platnih naloga.
Opcije obrade platnih naloga
Obrađivati možete više dokumenata odjednom. Kvačicom označite naloge koje želite obrađivati.
Unutar opcijskog izbornika dostupne su slijedeće opcije:
- Kopiranje naloga
- Kreiranje HUB datoteke za banku
- Brisanje naloga